300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Ανέκδοτο: Οι εγωιστές!

Είναι 3 φίλοι αραχτοί σε ένα μπαράκι και τα πίνουν.
Κουβέντα στη κουβέντα, φτάνει η συζήτηση στο πόσο εγωιστές είναι οι άντρες.
Μιλάει ο πρώτος ....

- Εγώ ρε παιδιά είμαι πολύ εγωιστής. Επειδή ένα πρωί η γυναίκα δεν μου
έφτιαξε καφέ, έκανα να της μιλήσω μια ολόκληρη εβδομάδα.

-Σιγά ρε, λέει ο δεύτερος. Εγωισμός είναι αυτός;
-Εγώ επειδή μου έφτιαξε μακαρονάδα με....σάλτσα και όχι με κιμά, ένα μήνα κοιμόμουν στον καναπέ του σαλονιού.
 Ο τρίτος χαμογελούσε...με το ύφος του ''μεγάλου άντρα''.
-Άντε ρε, λέει κάποια στιγμή.....που είστε εσείς εγωιστές...
-Εγωιστής είμαι εγώ, που επειδή τη μέρα του γάμου η γυναίκα μου, μου
πάτησε το πόδι στην εκκλησία, τόσα χρόνια γάμου και δεν την έχω
αγγίξει...ποτέ!!!
-Καλά ρε μας δουλεύεις? ρωτούν οι άλλοι.
-Και τα παιδιά πως τα έχεις κάνει?
-Το πιστεύετε πως από εγωισμό δεν ρώτησα ποτέ???

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply