300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

ΠΑΤΡΑ: "Καυτές" εξομολογήσεις από τρεις ιέρειες του σεξ!!!



Οι οίκοι ανοχής ανανεώνονται. Τα σκοτεινά σπίτια με τα λερωμένα σεντόνια και τις βαριές μυρωδιές δίνουν τη θέση τους στα νέα κόκκινα φανάρια με πολυτελή δωμάτια και διάσημους πελάτες. 

Οι παραδοσιακοί οίκοι ανοχής με τα στενά, εμπριμέ σαλονάκια, τα πλαστικά φυτά και τις βαριές μυρωδιές θεωρούνται πλέον ξεπερασμένοι.
Στην πόλη μας λειτουργεί το Prosexeto που διαθέτει τον πιο καθαρό και άνετο χώρο. Υπάρχει απόλυτη εχεμύθεια σε ό,τι κι αν κάνει ο ενδιαφερόμενος... σε ό,τι κι αν ζητήσει... Τα κορίτσια θα τον υποδεχθούν χωρίς ταμπού... Θα ζήσει αυτό που του λείπει... Μαζί με τα κορίτσια του θα πετύχετε την απόλυτη ηδονή...
Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι το Prosexeto έχει συμβάλει οικονομικά στη στήριξη της πατρινής αγοράς με χορηγίες κατά καιρούς σε αθλητικά κέντρα και ερασιτεχνικά ποδοσφαιρικά σωματεία όπως και σε μουσικά event που έχουν γίνει παλαιότερα στην πόλη. Επίσης για τέταρτη χρονιά φέτος ήταν πρωτοστάτης στη μάχη κατά του AIDS μοιράζοντας την 1η Δεκεμβρίου σε όλους του Πατρινούς προφυλακτικά και έντυπο με πολύτιμες πληροφορίες κατά του AIDS.


Δέκα ερωτήσεις για να γνωρίσετε καλύτερα τα κορίτσια
1. Μπορείς να έχεις δεσμό με αυτό το επάγγελμα;
2. Έρχονται εμφανίσιμοι άνδρες;
3. Έχεις δοκιμάσει με γυναίκα και αν ναι, ποιες είναι οι... διαφορές;
4. Τι σου λένε οι άνδρες ότι είναι πολύ σέξι επάνω σου;
5. Τι είναι το πιο περίεργο που σου έχει ζητήσει άνδρας;
6. Σου έχει συμβεί ποτέ να ερωτευθείς στη δουλειά;
7. Έχεις έρθει ποτέ σε οργασμό με πελάτη;
8. Με τόση εμπειρία θα θέλαμε να σε ρωτήσουμε τελικά παίζει ρόλο το μέγεθος;
9. Τι θα ήταν αυτό που θα σε διέγειρε σ' έναν άνδρα;
10. Κάνεις κάποιο ντεκόρ στο επίμαχο σημείο;


ΝΤΑΙΖΗ
1. Έχω ένα δεσμό εδώ και κάμποσο καιρό και έχω πολλούς υποψηφίους... κουμπάρους!
2. Φυσικά και έρχονται εμφανίσιμοι άντρες, μέχρι που θα μπορούσες να τους ερωτευτείς.
3. Δεν το έχω δοκιμάσει και δεν ήμουν ποτέ περίεργη να μάθω πώς είναι. Προτιμώ το αρσενικό.
4. Οι περισσότεροι μιλάνε για τα μάτια μου, λένε ότι είναι πολύ σαγηνευτικά.
5. Να μου φιλάει τα δάχτυλα των ποδιών μου.
6. Έχει τύχει μερικές φορές.
7. Εξαρτάται πώς μπορεί να με ερεθίσει κάποιος.
8. Ναι παίζει, γιατί μπορείς να τον ικανοποιήσεις καλυτέρα.
9.Οπως είπα και παραπάνω να είναι σεξουαλικός, να μπορεί να σε ικανοποιήσει και αυτός.
10. Ναι, κάνω πλήρη αποτρίχωση.


ΑΜΕΛΙΑ
1. Οχι, δεν συμβαδίζουν και τα δύο μαζί.
2. Μας έχει τύχει να μας επισκεφτούν εμφανίσιμοι άντρες και στο παρελθόν είχε έρθει και ένας ηθοποιός
3. Το δοκίμασα μια φορά για προσωπική ευχαρίστηση και είναι εντελώς διαφορετική η αίσθηση, υπάρχει μια τρυφερότητα διαφορετική από τον άντρα. το απολαμβάνεις!!!!!!!!!
4. Το μεγάλο και στητό στήθος μου!!!!!!
5. Να υπάρχει και ένας δεύτερος άντρας και αυτός απλώς να παρακολουθεί και ενδεχόμενη «συμμέτοχή» του.
6. Μέσα από τη δουλειά δεν μπορείς να ερωτευτείς, γιατί πολύ απλά δεν ξέρεις τι άνθρωπος είναι ο καθένας.
7. Όχι, δεν θα μπορούσα να ικανοποιηθώ μ' έναν άγνωστο, γιατί πιστεύω ότι το σεξ περνάει πρώτα από τον εγκέφαλο.
8. Φυσικά και παίζει ρολό, αλλά θα πρέπει και ο παρτενέρ να είναι πάνω απ' όλα καλός εραστής.
9. Απάντησα και παραπάνω, να είναι εραστής.
10.Φοραω πολύ εξτρίμ εσώρουχα.


ΤΖΑΝΙΝΑ
1. Δεν μου έχει τύχει, αλλά ποτέ δεν αποκλείω τίποτα.
2. Έρχονται και εμφανίσιμοι άντρες, αλλά σημειώστε ότι έρχονται και άτομα με ειδικές ανάγκες και τους προσέχουμε γιατί θέλουν μεγαλύτερη προσοχή, γιατί πρέπει και αυτοί να εξυπηρετηθούν.
3. Κάποτε είχα μια φιλενάδα, η όποια πάντα είχε ένα περίεργο τρόπο που με κοίταζε. Μου έδινε την εντύπωση ότι με φλερτάρει... Κάποια στιγμή ο τρόπος που με άγγιξε μου έφερε ανατριχίλα. Εκεί ένιωσα την ιδία αίσθηση, σα να με άγγιζε ένας άντρας. Εκεί αφέθηκα και τότε άρχισε να με φιλάει ερωτικά, να με χαϊδεύει, να μου φιλάει το στήθος και να κατεβαίνει προς τα κάτω... και έφτασα σε οργασμό, μια αίσθηση μοναδική!!!!!!!
4. Οι γυμνασμένοι γλουτοί μου!!!!!
5. Να τον μαστιγώνω...
6. Ερωτεύτηκα μια φορά και το μετάνιωσα, έπεσα σε πολύ ζόρικο...
7. Ναι. Μου έτυχε στη Γερμανία, όταν κάποια στιγμή αντίκρισα έναν σαραντάρη με γκρίζους κροτάφους και αδρέ χαρακτηριστικά. Όλο αυτά τον έκανε πολύ σέξι.
8. Ναι, ναι, ναι!!!!!
9. Το χοντρό και φουσκωμένο... πορτοφόλι του!
10. Έχω κάνει τατουάζ και σκουλαρίκι!!!! 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply