300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Τρύφωνας Σαμαράς: Σε 1,5 χρόνο έχασα 4 δικούς μου


Τρύφωνας Σαμαράς: «Σε 1,5 χρόνο έχασα 4 δικούς μου»
Ο Τρύφωνας Σαμαράς αποκάλυψε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε...
όταν 4 δικοί του άνθρωποι έφυγαν από την ζωή.

«Μια από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου ήταν όταν έχασα τη μητέρα μου και δεν ήταν μόνο αυτή η απώλεια. Μέσα σε έξι μήνες έχασα τη μητέρα μου, τη γιαγιά μου, έναν κολλητό μου, ενώ ένα χρόνο πριν είχα χάσει και την καλύτερή μου φίλη. Μου έπεσαν όλα μαζί» αποκάλυψε ο Τρύφωνας Σαμαράς.

Και συνέχισε: «Είπα: «δεν αντέχω άλλο, ως εδώ δεν μπορώ να ακούω άλλους θανάτους». Το πέρασα πάρα πολύ έντονα και όταν μένεις μόνος σου και δεν έχεις κάποιο σύντροφο να το μοιραστείς, είναι ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα». 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply