300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Αλιθηνή Ιστορια:“Ανακάλυψα ότι με απάτησε ξανά!”


 
Είμαι 20 χρονών και πριν τρεις μήνες χώρισα με τον Ν. Ήμασταν μαζί γύρω στα 2 χρόνια. Πριν ένα χρόνο με είχε απατήσει με μια κοπέλα, την οποία δεν γνώριζα, αλλά ήξερα ποια ήταν. Την έβλεπα που και που στο μαγαζί που πηγαίναμε για ποτό.
 
Τον συγχώρεσα επειδή τον αγαπούσα πολύ και δεν μπορούσα να ζήσω μακριά του. Δεν μπορούσα όμως να τον εμπιστευτώ. Δυσκολεύτηκα, αλλά τελικά κατάφερε να με πείσει ότι δεν πρόκειται να το κάνει ξανά.
 
Είχε αλλάξει αρκετά και μου φερόταν τέλεια. Με έκανε να νιώθω θεά. Με έκανε να νιώθω ότι ήταν ο άντρας της ζωής μου. Ένιωθα μεγάλη σιγουριά. Πίστευα ότι δεν θα το ξαναέκανε ποτέ γιατί με αγαπούσε πραγματικά.
 
Και ανακάλυψα ότι με απάτησε ξανά. Φρίκαρα! Φρί-κα-ρα! Έκλαιγα, δεν ήξερα τι να κάνω. Οι φίλες μου είχαν δίκιο που επέμεναν να τον χωρίσω από την πρώτη φορά που με απάτησε. Δεν το έκανα όμως. Έμεινα, τον συγχώρεσα... Κι εκείνος τι έκανε; Το ξαναέκανε!!!!
 
Τον χώρισα. Δεν μου άφησε κανένα περιθώριο. Θύμωσα πολύ όμως με τον εαυτό μου. Μαζί του τα έβαλα αυτή τη φορά.
 
Δεν τον έχω ξεπεράσει ακόμα τελείως. Μιλάω με ψυχολόγο και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στο πως να το αντιμετωπίσω. Αλλά ακόμα δεν μπορώ να κάνω σχέση και γενικά δεν μπορώ να δω κανένα αγόρι ερωτικά. Έγινα καχύποπτη. Δυσκολεύομαι να εμπιστευτώ.
 
Ήμουν τόσο σωστή απέναντί του. Κι αυτός μου φέρθηκε τόσο άσχημα! Γιατί;
 
Καλά λένε τελικά πως όταν κάποιος κάνει κάτι... θα το ξανακάνει.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply