300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Αληθινή Ιστορία:Ένας “βαθύς” τύπος που κακοποιεί συναισθηματικά.

Είναι λεκτική και συναισθηματική κακοποίηση;

Τον γνώρισα μέσω διαδικτύου. Πέρασε ένας χρόνος μέχρι να γνωριστούμε, ενώ σε όλο αυτό το διάστημα μιλούσαμε όλη μέρα μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων και Skype.

Μόλις ειδωθήκαμε νιώσαμε μεγάλη οικειότητα και συνεχίσαμε τη σχέση μας πια σε άλλο επίπεδο. Μετά από λίγους μήνες συγκατοικήσαμε. Έφυγα από την πόλη μου και πήγα στην Αθήνα. Ήμουν άνεργη και εκείνος δούλευε.

Στην αρχή ήταν όλα μια χαρά. Μετά από κάποιους μήνες άρχισε να αλλάζει. Γυρνούσε στο σπίτι πάντα μουτρωμένος χωρίς να με κοιτάξει, χωρίς να μου μιλάει... Το μόνο που ρωτούσε είναι: “έχεις φαϊ;”

Μια μέρα γύρισε και δεν είχα μαγειρέψει. Είχε τελειώσει το γκάζι της κουζίνας και χρειαζόμασταν άλλη φιάλη... Άρχισε να μου φωνάζει και να μου λέει ότι εγώ φταίω που τελειώνει το γκάζι, αφού μαγειρεύω τα φασολάκια δύο ώρες και άλλα τέτοια κουλά... Κι ότι δεν κάνω οικονομία.

Τσακωθήκαμε άσχημα. Με αυτά που μου είπε βγήκα εκτός εαυτού. Συνεχώς με επικρίνει.. Ότι δεν καταλαβαίνω, ότι αυτός είναι “βαθύς” τύπος κι εγώ πολύ επιφανειακή. Όταν έχω διαφορετική άποψη για ένα θέμα αρχίζει και φωνάζει και προσπαθεί να μου επιβάλλει τη δική του άποψη.

Με στολίζει με ένα κάρο επίθετα, όπως: “είσαι ξανθιά”, “αν κάνεις IQ test το πολύ 40 θα σου βγάλει”... ότι δεν κάνω τίποτα καλά, ότι είμαι ηλίθια και άλλα. Ποτέ δεν λέει συγνώμη, ποτέ δεν παραδέχεται ότι έχει άδικο κι όταν κατσουφιάζω επειδή με έχει προσβάλλει, λέει ότι δεν μπορεί να κάθεται να με νταντεύει.

Μιλούσα στους γονείς μου στο τηλέφωνο και τους μιλούσα γλυκά και μόλις έκλεισα το τηλέφωνο μου έκανε καυγά γιατί δεν μιλάω όπως θα άρμοζε στην ηλικία μου και τι είναι αυτά τα γλυκόλογα και τον πιάνει αηδία να ακούει τέτοια κι ότι αυτά που κοροϊδεύει τα έχει μέσα στο σπίτι του.

Μου δίνει λεφτά ίσα-ίσα για φαγητό κι όταν ρώτησα γιατί με έχει έτσι που δεν μπορώ να πάω ούτε για έναν καφέ, απάντησε ότι το κάνει γιατί πρέπει να μάθω να ζω και με τα λίγα. Όταν θα με ρωτήσει κάτι θα πρέπει να το σκεφτώ πολύ καλά πιο πριν για να μην δώσω λάθος απάντηση, γιατί αλλιώς θα με κατακεραυνώσει με κοσμητικά επίθετα.

Έχει μιλήσει πολλές φορές άσχημα για τους δικούς μου, γιατί έχουν πάρει δάνεια και είμαι μπλεγμένη κι εγώ σε αυτά και λέει ότι κανονικά δεν θα έπρεπε να τους μιλάω, ότι θα έπρεπε να τους πω να ξεσπιτωθούν για να με ξεχρεώσουν, ότι είναι άχρηστοι κι εγώ παθητική που δεν παίρνω δραστικά μέτρα... “Κι αντί να τους γλυκομιλάς θα έπρεπε να τους κατηγορείς... Δεν σε αγαπάνε και σε εκμεταλλεύτηκαν”.

Συνεχώς με επικρίνει... Ακόμα και για το τι θα δω στην τηλεόραση. Μου λέει ότι δεν μπορεί να ακούει τις βλακείες και καλύτερα να πάρω ένα βιβλίο να διαβάσω για το θέμα που ακούω.

Ποτέ δεν μου έχει πει αν είμαι ωραία, ποτέ δεν μου έχει πει ότι με αγαπά, ποτέ δεν λέει αν έκανα κάτι καλά. Πάντα λέει ότι φωνάζει γιατί εγώ τον φέρνω στα άκρα επειδή πάντα συζητάω επιφανειακά, ενώ αυτός είναι “βαθύς” τύπος. Ότι πρέπει να τον ακούω γιατί είναι ψαγμένος, ότι είμαι πολύ αφελής κι ότι χωρίς εκείνον δεν θα μπορούσα να κάνω ούτε βήμα.

Αυτά και άλλα πολλά, μην σας κουράσω...

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

1 σχόλια:

  1. ΜΑΖΕΨΕ ΤΑ Κ ΓΥΡΝΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ...............ΧΤΕΣ ΟΧΙ ΤΩΡΑ!!!
    ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ
    ΤΟ ΧΩ ΔΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ
    ΔΕΝ ΣΕ ΣΕΒΕΤΑΙ Κ ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΣΕΝΑ
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΤΕΤΟΙΟ
    ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ
    ΦΥΓΕ ΑΜΕΣΑ ΟΣΟ Κ ΑΝ ΠΟΝΕΣΕΙΣ
    ΝΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
    Β. ΒΟΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή