300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Ένας άνδρας μιλάει για την φιλία μεταξύ ανδρών και ξεκαθαρίζει...

Εκείνο το καλοκαίρι μας είχε πιάσει κάτι όλους. Όλη την ημέρα έξω βόλτα με το αυτοκίνητο. Μόνο ο Μιχάλης είχε δηλαδή τότε αυτοκίνητο αλλά αρκούσε. Ανδροπαρέα, μην φανταστείς, που έκανε και τις καφρίλες της! Αλλα περνούσαμε καλά. Ούτε μπορώ να θυμηθώ πως μπήκε στην παρέα η Μαρία. Ήταν όμορφη και παιδί έξω καρδιά που λένε. Δεν ήθελε και πολύ... Ήρθε κοντά με τον Μιχάλη και ξαφνικά βρεθήκαμε όλοι να κρατάμε το φανάρι, καθισμένοι μέσα στο αυτοκίνητο. Ήταν σαν να βλέπεις cinema σε αμερικάνικο Drive In.

Την επόμενη μέρα τα πειράγματα στον Μιχάλη έδιναν και έπαιρναν. Μέχρι που ο Κώστας είπε τη μαγική λέξη: "Καλά τι της βρήκες;" Αυτό ήταν. Η Μαρία ποτέ δεν κατάλαβε γιατί ο Μιχάλης εξαφανίστηκε. Πριν καλά-καλά αρχίσουν. Έτσι είναι αυτά. Ο κολλητός είναι ένας παράγοντας που ασκεί τεράστια επιρροή σε έναν άνδρα... υποσυνείδητα. Ή μήπως συνειδητά; 
Ένα φιλαράκι θα με ξεσηκώσει και θα πάμε μαζί στο στριπτιτζάδικο. Είναι εκείνος που θα με παρασύρει Σάββατο βράδυ και θα γυρίσω σπίτι λιώμα στο μεθύσι. Μια κουβέντα του μπορεί να με κάνει να αλλάξω γνώμη για εκείνο το ρομαντικό ταξίδι που με τόση μαεστρία με "έψηνες" τρεις μήνες. Μπροστά του μπορώ να μεταμορφωθώ στον χειρότερο εαυτό μου, μόνο και μόνο για να μην "μυριστεί" αδυναμία και ρομαντισμό στις κινήσεις μου. Όπως και να έχει όμως είναι ο κολλητός που δεν θέλω σε καμία περίπτωση να χάσω. Πειράζει;

ΤΙ ΜΠΗΚΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΤΙ;
Για να μην παρεξηγηθώ, πρέπει να σου πω πολύ απλά πως η φράση "ή αυτοί (οι φίλοι μου) ή εγώ" είναι σαν να ανοίγεις την πόρτα και να μου λες φύγε. Και θα φύγω! Τρέχοντας. Η γυναίκα έχει το έμφυτο χάρισμα του επίμονου "σφυροκοπήματος" που αποδίδει καρπούς μακροχρόνια. Δες για παράδειγμα αυτούς που είναι χρόνια παντρεμένοι. Χάνονται σιγά-σιγά από τους φίλους, περνούν τις γιορτές με το σόι της νύφης. Αυτό όμως θέλει χρόνο μικρή μου "Πηνελόπη"! 
Προς το παρόν, έχε κατα νού πως δεν τα βάζουμε με τους φίλους ΤΟΥ (ΜΟΥ). Για την ακρίβεια ο σκοπός σου θα πρέπει να είναι να τους εντυπωσιάσεις. Πρώτον (ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΝ) με την εμφάνισή σου και στη συνέχεια φυσικά με τον χαρακτήρα σου. Πάρε λοιπόν ιδέες για πράγματα που ΔΕΝ πρέπει να κάνεις, τουλάχιστον όσο ακόμη είναι φρέσκια η σχέση μας, σε ό,τι έχει να κάνει με τους φίλους:

"Πάλι θα βγεις με τους φίλους σου;"

Από το πρώτο λεπτό που θα ξεστομίσεις την συγκεκριμένη ατάκα, θα πάρω θέση άμυνας! Αστραπιαία θα περάσει από το μυαλό μου πως η σχέση μαζί σου, σημαίνει λιγότερες ώρες με τους κολλητούς για pro, ποτό, μπάσκετ  ή ό,τι άλλο προκύψει. Νιώθω τα λόγια σου να με πνίγουν και ασφυκτιώ. Για τους φίλους μου δεν υπάρχει δοσολογία. Δεν είναι γυμναστήριο να κλείσω ραντεβού τρεις φορές την εβδομάδα. Την Τετάρτη θα έχει Champion's Leage, αλλά το Σάββατο παίζει πρωτάθλημα. Και την Παρασκευή; Να μην πιούμε ένα ποτάκι με την ησυχία μας την Παρασκευή;

"Οι φίλοι σου είναι κακή επιρρoή"

Με προσβάλεις! Δείξε μου τον φίλο σου δεν λένε; Όταν είμαι με τον φίλο μου μπορεί να κοιτάξω και κάποια κοπέλα που περνά. Δεν το κρύβω. Σε πολλές περιπτώσεις θα μου την πει κι εκείνος που δεν έκανα κίνηση με την κοπέλα που παίζει το ματάκι της τόση ώρα από την άκρη του μπαρ. Αλλά αυτό που εσύ λες κακή επιρροή, εγώ το λέω απλά "διασκέδαση"! Κι αν είσαι σίγουρη πως σε θέλω και είμαι μαζί σου δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. Δεν μπορώ εγώ να καταπιέσω το "μπακούρη" κολλητό μου, επειδή εγώ είμαι δεσμευμένος!

"Ο φίλος σου ο Γιάννης δεν με πάει"
Και έρχομαι να αναρωτηθώ. Γιατί μου το λες; Είναι δικό σου πρόβλημα, όχι δικό μου. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να πάρω θέση στη μάχη με το ένα ή το άλλο στρατόπεδο. Άλλωστε ο Γιάννης είναι φιλαράκι από το στρατό και έχουμε περάσει πολλά μαζί. Τι θέλεις δηλαδή; Να του κάνω παρατήρηση; Δεν πρόκειται!

Το σημείο επαφής μεταξύ δύο ανδρών είναι εκεί που δεν μπορεί να φτάσει μια γυναίκα. Εκείνη μπορεί αν θέλει, να πάει ακόμη πιο βαθιά. Αλλά σε κάθε περίπτωση θα αγγίζει πάντα άλλες χορδές. Δοκίμασε λοιπόν να με κερδίσεις μαζί με τους φίλους μου. Σκέψου το σαν ένα πακέτο. Μαζί με το καταπληκτικό συνολάκι πωλούνται και τα αξεσουάρ!

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply