300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Προσοχή στους πορτοφολάδες!


Πριν λίγες ξερες κάθισα με την παρεα μου σε ενα τυπου fast-food Τσιμισκή με Ικτίνου γωνια. Ε λοιπον, δε χρειαστηκε παρα μονο λιγα δευτερολεπτα που απεσπασα την προσοχη μου...
και δυο κοπέλες (λιγο σκούρες στην επιδερμίδα και η μια ειχε χαρακτηριστικα ξανθο βαμμενο πολυ μαλλι) ηρθαν διπλα μου υποτίθεται να διορθωσουν κατι σακουλές που κρατουσαν, και απεσπασαν το πορτοφολι μου απο την τσαντα μου, της όποιας ειχα κλεισει και το φερμουαρ! Έχουν γινει επαγγελματιες. Το χειροτερο ειναι οτι ειχα μεσα, εκτός απο τις πιστωτικές που ευτυχώς ευκολα ακυρώνεις, ταυτοτητα και διπλωμα και τωρα τρεχω και δε φτανω. Ιδίως για το διπλωμα που θελει και σχεδον 70ευρω σε παραβολα! Ηλπιζα τουλαχιστον να τα εβρισκε κάποιος και να τα παρεδινε σε καποιο αστυνομικο τμημα, αλλα δυστυχώς....Περα απο την αρνητικη επιδραση στη ψυχολογια απο τη κλοπη, έχεις και να ταλαιπωρεισαι μετα για μέρες...Απλα προσεχετε τα πραγματα σας, γιατι η κατασταση εχει ξεφύγει.


 ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
tromaktiko

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply