300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

ΔΕΙΤΕ: Τα νέα μοντέλα

Νέο Kia Sportage



Το ολοκαίνουργιο Kia Sportage που σε τίποτα δεν θυμίζει τον προκάτοχο του, είναι ήδη προ των πυλών της ελληνικής αγοράς. Το νέο μοντέλο είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό και πραγματικά δυναμικό σχεδιαστικά και μάλιστα, δείχνει πως έχει όλα τα προσόντα για να διατηρήσει αλλά και να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την πολύ καλή θέση στην αγορά που είχε ο προκάτοχός του. Στο εσωτερικό του, το περιβάλλον είναι ιδιαίτερα μοντέρνο και με πολύ καλή ποιότητα υλικών. Στη 2η σειρά καθισμάτων μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση ακόμα και 3 ενήλικες, ενώ το πορτμπαγκάζ με διαθέσιμο όγκο 564 λίτρων συγκαταλέγεται στα κορυφαία της κατηγορίας. 

Τα μηχανικά σύνολα του Kia Sportage για την ευρωπαϊκή αγορά έχουν χωρητικότητα 1,6 και 2,0 λίτρων. Στην περίπτωση του κινητήρα 1,6 λίτρων με άμεσο ψεκασμό η απόδοση είναι 140 ίπποι στις 6.200 σ.α.λ. και 166 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Στην περίπτωση της έκδοσης των 2,0 λίτρων, η απόδοση είναι 163 ίπποι και 195 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,7 δλ. και η τελική ταχύτητα είναι 182 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι 7,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 181 γρ./χλμ. Τέλος, θα υπάρχουν και πετρελαιοκινητήρες 1,7 και 2,0 λίτρων με 115 και 136 ίππους αντίστοιχα, ενώ το αυτοκίνητο θα διατίθεται ως τετρακίνητο (με το 2λιτρο μοτέρ) ή δικίνητο (και με τους δύο κινητήρες).

Νέα ΒΜW Σειρά 6 Cabrio



Με έντονη πολυτέλεια και επιβλητική εμφάνιση, η νέα γενιά της ανοιχτής Σειράς 6 αποτελεί πραγματική επίδειξη κύρους από πλευράς της BMW. Τo μήκος του αυτοκινήτου είναι 4.894 χιλιοστά και στο εσωτερικό έχει διάταξη για 2+2 επιβάτες. Εν τω μεταξύ, πολύ πλούσιος είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας του γερμανικού μοντέλου, κάτω από το καπό του οποίου θα δούμε, αρχικά τουλάχιστον, δύο υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ βενζίνης. Το πρώτο είναι 3,0 λίτρων με ονομαστική ισχύ 320 ίππους και το δεύτερο (έκδοση 650i) V8 4,4 λίτρων με ισχύ 407 ίππων. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η υφασμάτινη οροφή που φέρει το πολυτελές γερμανικό κάμπριο. Λειτουργεί και εν κινήσει μέχρι τα 40 χλμ./ ώρα, ενώ διαθέτει ένα ηλεκτρικά ανοιγόμενο πίσω τζάμι για να ανανεώνεται ο αέρας στο εσωτερικό, ακόμα και όταν είναι κλειστή. Τέλος, ο χώρος αποσκευών της νέας Σειράς 6 Cabrio έχει όγκο 300 λίτρων, όταν η οροφή είναι ανοιχτή και 350 λίτρων, όταν είναι κλειστή. Σε σχέση με το μοντέλο που διαδέχεται, η νέα Σειρά 6 διαθέτει ακόμα υψηλότερη τεχνολογία, εντονότερη πολυτέλεια και φυσικά πολύ πιο μοντέρνο design, διατηρώντας τη λογική του πολύ ακριβού αυτοκινήτου τουρισμού. 

Citroen DS3 Racing



Η έκδοση Racing του DS3 εξελίχθηκε από το αγωνιστικό τμήμα της Citroen και δημιουργήθηκε με στόχο να τονίσει το ανήσυχο και νεανικό προφίλ του νέου μικρού μοντέλου. Μάλιστα, μετά την πολύ θετική αποδοχή που είχε όταν παρουσιάστηκε στην περσινή έκθεση της Γενεύης, η γαλλική φίρμα αποφάσισε να αυξήσει την ούτως ή άλλως περιορισμένη παραγωγή της έκδοσης Racing από τις 1.000 στις 2.000 μονάδες. Το πιο ισχυρό DS3 στην εν λόγω έκδοση, φέρει τον γνώριμο τούρμπο κινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση προσαρμοσμένη στους 202 ίππους και ροπή 275 Nm. Εκτός από την αυξημένη ιπποδύναμη, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του DS3 η Racing ξεχωρίζει και χάρη στο ιδιαίτερο μαύρο χρώμα του αμαξώματος. 

Hyundai i10 1,0



Πρόσφατα, το i10 ανανεώθηκε αισθητικά, ενώ σε μερικές εβδομάδες θα υιοθετήσει και νέα τεχνολογική βάση με καινούριο 3κύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου. Στο αισθητικό κομμάτι, η ανανεωμένη εκδοχή του μίνι μοντέλου της Hyundai βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και ενσωματώνει τροποποιήσεις που αφορούν σε ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα, διαφορετική μάσκα αλλά και μικρή αναβάθμιση επενδύσεων στο εσωτερικό. Το Μάιο, θα δούμε στη χώρα μας και το νέο 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα κάτω από το καπό του ανανεωμένου i10. Πρόκειται για 12βάλβιδο μοτέρ χωρητικότητας 998 κ.εκ. με απόδοση 68 ίππους και ροπή ίση με 70 Nm από τις 3.500 σ.α.λ. Με τη συνδρομή 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου αλλά και συστήματος εξοικονόμησης ενέργειας start/stop στον κινητήρα, η μέση κατανάλωση καυσίμου, όπως ανακοινώθηκε αρχικά, είναι 5,0 λτ./100 χλμ. (μπορεί να τροποποιηθεί ελαφρώς) ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 99 γρ./χλμ. Το τελευταίο στοιχείο παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, αφού σημαίνει πως ο ιδιοκτήτης του i10 με τον 1,
0 λίτρου κινητήρα δεν θα καλείται να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας. Στη γκάμα του Hyundai i10 θα παραμείνει ο 1,2 λίτρων κινητήρων των 78 ίππων και ουσιαστικά ο νέος 3κύλινδρος 1.000άρης θα αντικαταστήσει το μέχρι τώρα αρχικό μοτέρ των 1,1 λίτρων - 66 ίππων. 

Peugeot 508



Σε αντικατάσταση του 407 αλλά και του μεγαλύτερου 607, η Peugeot επένδυσε πολλά χρήματα και προσπάθεια στο 508. Το νέο μεσαίο οικογενειακό μοντέλο της γαλλικής φίρμας καλείται να ανταγωνιστεί κυρίως τα γερμανικά μοντέλα, επενδύοντας στην ελκυστική εμφάνιση, στα εξελιγμένα μοτέρ βενζίνης και στις διακριτικές δόσεις premium διάθεσης. Σχεδιαστικά είναι μοντέρνο, σίγουρα πολύ ενδιαφέρον, ιδιαίτερα στο εμπρόσθιό του άκρο. Το συνολικό του μήκος είναι 4.792 χιλιοστά, το πλάτος του 1.853 χιλιοστά και το μεταξόνιό του εκτείνεται σε 2.817 χλστ., νούμερα που το κατατάσσουν ως ένα από τα μεγαλύτερα μεσαία μοντέλα. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 473 λίτρων (με κανονική ρεζέρβα) ή 515 λίτρων (με κιτ επισκευής) είναι καλός για τα δεδομένα της κατηγορίας. Πολύ καλή δουλειά έχουν κάνει οι άνθρωποι της Peugeot στο 508 και στον τομέα της διαμόρφωσης χαμηλού αεροδυναμικού συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd: από 0,25). Ερωτηματικό παραμένουν οι τιμές του 508 που θα ανακοινωθούν μέσα στο Μάιο προκειμένου να έχουμε μια πληρέστερη εικόνα.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, το 508 θα σταδιοδρομήσει εμπορικά με ένα τούρμπο μοτέρ 1,6 λίτρων, σε δύο εκδόσεις των 156 και 200 ίππων. Φυσικά, μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αρχική έκδοση των 156 ίππων. Με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το γαλλικό μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα (μετρήσεις Auto Τρίτη). Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι, σύμφωνα με την Peugeot, 6,4 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 149 γρ./χλμ. Στο πλαίσιο της πρόσφατης δοκιμής που κάναμε στο αυτοκίνητο, προέκυψε πως ο εν λόγω κινητήρας κινεί και στην πράξη πολύ σβέλτα το 508 που διακρίνεται συνολικά για την πολύ ισορροπημένη και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, τα υψηλά επίπεδα άνεσης και την επίσης πολύ καλή ποιότητα κύλισης. 

Ανανεωμένο Mazda6




Επεμβάσεις που το έκαναν να δείχνει ακόμα πιο δυναμικό δέχθηκε το Mazda 6, στο πλαίσιο της ανανεώσής του. Το ιαπωνικό οικογενειακό μοντέλο διαθέτει λοιπόν, νέα μοντέρνα στοιχεία με αλλαγές στα φωτιστικά σώματα, στον προφυλακτήρα και τη μάσκα. Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό του μοντέλου, με ποιοτικότερες επενδύσεις και μικροαλλαγές σε επίπεδο πρακτικότητας. Στον τομέα των κινητήρων οι αλλαγές εντοπίζονται ουσιαστικά μόνο σε επίπεδο κατανάλωσης. Έτσι, στη γκάμα του Mazda 6 παρατηρούμε πια, πως ο αρχικός 1.800άρης παρουσιάζει πλέον μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με πριν, ενώ ο 2λιτρος κινητήρας, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο αναβαθμίστηκε υιοθετώντας τεχνολογία άμεσου ψεκασμού και σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας start/stop. Φυσικά, το Mazda 6 θα συνεχίσει να προσφέρεται σε 4θυρες, 5θυρες και στέισον βάγκον εκδόσεις αμαξώματος.
Οι σημαντικότερες αλλαγές
• Ανασχεδιασμένη κυρίως στο μπροστινό της άκρο
• Περισσότερο κομψή συνολικά
• Με καλύτερα υλικά μέσα και μικρές στιλιστικές επεμβάσεις στον πίνακα οργάνων και σε επιμέρους διακόπτες
• Οι κινητήρες της έχουν βελτιώσεις για οικονομία καυσίμου έως και 31%. Θα συνεχίσει με μοτέρ βενζίνης 1,6 και 3,5 λίτρων ιπποδύναμης από 156 έως 306 ίππους

Ανανεωμένη Mercedes C-Class



Με επιτυχημένες επεμβάσεις που συνδέονται με τη φρεσκάδα στην εμφάνιση, την αυξημένη ενεργητική ασφάλεια και τη μειωμένη κατανάλωση, η ανανεωμένη C-Class φιλοδοξεί να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της στα πολυτελή σεντάν. Το μεσαίο μοντέλο της Mercedes απέκτησε ουσιαστικές αλλαγές κυρίως στο μπροστινό του άκρο, με νέα φωτιστικά σώματα που πλέον φιλοξενούν και λειτουργία ημέρας, επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και μάσκα, λυχνίες LED στον προφυλακτήρα αλλά και αλουμινένιο καπό που βοηθά στον περιορισμό του βάρους. Στο πίσω άκρο της ανανεωμένης C-Class οι αλλαγές είναι πολύ διακριτικές και εντοπίζονται κατά κύριο λόγο, στην εκτεταμένη χρήση LED στα φωτιστικά σώματα αλλά και στο ελαφρύ φρεσκάρισμα του προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό συναντάμε πλέον νέο πίνακα οργάνων, διαφορετικό τιμόνι και καινούριους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα. Αισθητά αναβαθμισμένη είναι και η ποιότητα των υλικών. Από πλευράς κινητήρων, η ανανεωμένη εκδοχή της C-Class θα φέρει μοτέρ από 1,6 λίτρα με τούρμπο και ισχύ από 156 έως 306 ίππους. Η Mercedes αναφέρει πως οι επεμβάσεις που έχουν γίνει στους κινητήρες έχουν προσανατολισμό την οικονομία καυσίμου που φτάνει, σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, ακόμα και το 31%. Με καλό εξοπλισμό, η αρχική έκδοση του αυτοκινήτου ξεκινά από τα 33.700 ευρώ (τιμή τιμοκαταλόγου). 
Για αυτό το καλοκαίρι, ετοιμαστείτε για βόλτες με καινούρια αυτοκίνητα!

Ανανεωμένο Chevrolet Captiva 



Με πολλές αλλαγές που αφορούν στο σχεδιαστικό αλλά και στο τεχνολογικό κομμάτι παρουσιάζεται το ανανεωμένο Captiva. Το SUV της Chevrolet εμφανίζεται με πλήρως αλλαγμένο το μπροστινό τμήμα του αμαξώματος όπου συναντάμε το ανασχεδιασμένο και πιο ανάγλυφο καπό, τη νέα μεγαλύτερη μάσκα με διπλή εισαγωγή αέρα και το μεγάλο έμβλημα της εταιρείας, αλλά και νέας σχεδίασης φωτιστικά και ενσωματωμένα φλας στους πλευρικούς καθρέπτες. Αρκετές αλλαγές συναντώνται και στο εσωτερικό του ανανεωμένου Captiva. Πρώτα απ´ όλα, ξεχωρίζει η νέας σχεδίασης, κεντρική κονσόλα με τα πιο κομψά επιμέρους χειριστήρια και το κεντρικά τοποθετημένο οβάλ ψηφιακό ρολόι. Επίσης, υπάρχουν νέες επενδύσεις και ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων λιτής αισθητικής, αλλά πλήρης ενδείξεων. Επιπρόσθετα, τη θέση του μοχλού του χειρόφρενου πήρε ο ηλεκτρικός διακόπτης. Από πλευράς ποιότητας, το μαλακό υλικό που καλύπτει τη μεγαλύτερη επιφάνεια του ταμπλό και το άνω τμήμα των θυρών έχει ευχάριστη υφή. Σε επίπεδο χώρων, δεν υπάρχουν τροποποιήσεις. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 477 λτ. με τις 5 θέσεις, 97 λτ. με τα 7 καθίσματα σε ανάπτυξη και φτάνει έως τα 1.577 λτ., με μόνο τα 2 μπροστινά καθίσματα.

Κινητήρες πιο ισχυροί και πιο οικολογικοί

Μερικές από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έγιναν στο ανανεωμένο Captiva αφορούν στους 2 νέους κινητήρες βενζίνης. 

Ο προγενέστερος κινητήρας των 2.401 κ.εκ. 136 ίππων αντικαταστάθηκε από τον 2.384 κ.εκ. απόδοσης 167 ίππων με μειωμένες παράλληλα εκπομπές CO2 (210 γρ./χλμ. αντί για 222 γρ./χλμ.). Αντίστοιχα, ο μεγαλύτερος βενζινοκινητήρας των 3,2 λτ. των 230 ίππων έδωσε την θέση του σε έναν 3λιτρο 258 ίππων (με CO2 252 γρ./χλμ.). Επιπλέον, τα 5τάχυτα μηχανικά και αυτόματα κιβώτια αντικαταστάθηκαν από νέα, 6 σχέσεων.

BMW X1 xDrive28i



Η BMW X1 θα είναι ένα από τα μοντέλα της βαυαρικής μάρκας που θα λάβουν τον νέο 4κύλινδρο κινητήρα TwinPower Turbo της εταιρείας, με χωρητικότητα 2,0 λίτρων. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 245 ίππους ισχύος και 350 Nm ροπής και στην περίπτωση της X1, θα συνδυαστεί με το σύστημα αυτόματης τετρακίνησης xDrive AWD της BMW. Η ονομασία της έκδοσης αυτής θα είναι "xDrive28i" και ήδη, η BMW μας έχει ανακοινώσει εντυπωσιακά νούμερα επιδόσεων (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ.). Επίσης, μέσω των εξελιγμένων τεχνολογιών που ενσωματώνει το μοτέρ αλλά και λόγω της ύπαρξης του συστήματος start/stop, επιτυγχάνεται μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (7,9 λτ./100 χλμ.) με CO2 183 γρ./χλμ. 

Νέο Ford Focus σεντάν & Station Wagon



Σε 120 και πλέον χώρες του κόσμου θα σταδιοδρομήσει εμπορικά το νέο Focus, με μικρές παραλλαγές ως προς τα χαρακτηριστικά του. Το νέο μικρομεσαίο Ford το γνωρίσαμε ήδη στις 5θυρες χάτσμπακ εκδόσεις του, ξεχωρίζοντας κυρίως την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τα υψηλά επίπεδα άνεσης. Τον Ιούνιο αναμένονται στη χώρα μας οι σεντάν και στέισον βάγκον εκδόσεις του νέου Focus οι οποίες απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε οικογενειακό κοινό. Όπως είναι λογικό, για την ελληνική αγορά μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το 4θυρο Focus που δείχνει σχεδιαστικά αρκετά μοντέρνο και δυναμικό. Έχει μήκος 4.534 χιλιοστά, πλάτος 1.823 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.648 χιλιοστών. Το πορτμπαγκάζ του σεντάν μοντέλου της Ford έχει όγκο 421 λίτρων (με μίνι ρεζέρβα) ή 372 λίτρων με κανονική ρεζέρβα (το προηγούμενο είχε 525 λτ.). Σε επίπεδο κινητήρων, το αυτοκίνητο θα το δούμε με μοτέρ 1,6 λίτρων. Το πρώτο είναι ατμοσφαιρικό Ti-VCT με 125 ίππους. Ακολουθεί ένας νέος τούρμπο κινητήρας άμεσου ψεκασμού 1,6 λίτρων EcoBoost σε εκδόσεις 150 και 182 ίππων. Σε όλες τις εκδόσεις, ανεξαρτήτου ιπποδύναμης, η μέση κατανάλωση καυσίμου για το μικρομεσαίο 4θυρο Focus είναι 6,0 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 139 γρ./χλμ. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι, στα εξοπλιστικά επίπεδα του νέου Focus, συναντάμε πλούσια τεχνολογικά στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, όπως είναι τα συστήματα Αποφυγής Ακούσιας Αναχώρησης από τη λωρίδα (Lane Departure Warning), Προειδοποίησης του οδηγού για μειωμένη απόδοση όπως π.χ από κούραση (Driver Alert), Ανίχνευσης Οδικών Σημάτων (Traffic Sign Recognition) και Ενεργής Υποβοήθησης Παρκαρίσματος (Active Park Assist). Οι τιμές των αρχικών εκδόσεις του νέου 4θυρου Ford Focus ξεκινούν από τα 20.690 ευρώ..

To νέο Ford Focus SW

Αμιγώς οικογενειακή, η στέισον βάγκον έκδοση αμαξώματος του νέου Ford Focus ολοκληρώνει τη γκάμα του καινούριου μοντέλου. Το "ζουμί" φυσικά αφορά στους χώρους του και συγκεκριμένα στο πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα του οποίου ξεκινά από 476 λίτρα (με μίνι ρεζέρβα) και φτάνει ακόμα και τα 1.516 λίτρα όγκου (μέχρι την οροφή με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα). Στο μοντέλο που αντικαθιστά, το πορτμπαγκάζ έχει όγκο που κυμαίνεται από 500 έως 1.545 λίτρα. Το συνολικό του μήκος ανέρχεται σε 4.556 χιλιοστά, έναντι 4,47 μέτρων στο προηγούμενο Focus στέισον βάγκον. Οι τιμές του αυτοκινήτου διαμορφώνονται από τα 20.990 ευρώ (1,6 - 125 PS). 

Ανανεωμένο VW Eos



Πολύ διακριτικά ανασχεδιασμένο, το Eos δέχτηκε τις απαραίτητες επεμβάσεις προκειμένου να παραμείνει ελκυστικό και μοντέρνο. Το γερμανικό κάμπριο απέκτησε ανασχεδιασμένο μπροστινό άκρο και νέα φωτιστικά και προφυλακτήρα πίσω. Ουσιαστικά, υιοθέτησε τα αισθητικά πρότυπα του νέου Golf. Κάτω από το καπό του, θα δούμε δύο μοτέρ TSI 1,4 λίτρων με 122 ίππους και 2,0 ΤSI με 210 ίππους. Δεν υπάρχουν αλλαγές σε ό,τι έχει να κάνει με τη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, παρά μόνο το γεγονός ότι, στον επιπλέον εξοπλισμό του, συναντάμε πλέον ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να ανοιγοκλείσει την οροφή με τηλεχειρισμό από μικρή απόσταση.
Ουσιαστικά, αυτό που διαφοροποιεί το ανανεωμένο VW Eos σε σχέση με πριν, είναι το γεγονός πως απέκτησε περισσότερο σύγχρονο και επικαιροποιημένο ύφος και μια επιπλέον χρηστική λειτουργία για το άνοιγμα της οροφής με τηλεχειρισμό.

Πηγή: autotriti.gr

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply