300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Δοκιμάζουμε το Volvo V60 1.6 T4

Τα καλά νέα είναι ο πιο πρακτικός χαρακτήρας του V60

Tα καλά νέα είναι ο πιο πρακτικός χαρακτήρας του V60. Τα καλύτερα μας τα δίνει μια πρώτη γεύση του αναμενόμενου 1.6 turbo κινητήρα.

Σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα το γράμμα «V» θα μονοπωλούσε το ενδιαφέρον της γνωριμίας μ’ αυτό το νέο Volvo. Ζώντας όμως στην Ελλάδα, όπου κακά τα ψέματα, δεν έχουμε μάθει να εκτιμάμαι τις χάρες των στέισον βάγκον, θα επικεντρωθούμε στο άλλο νέο που φέρνει το εικονιζόμενο μοντέλο στη χώρα μας: Τον τούρμπο 1,6 που θα τοποθετηθεί σύντομα και στο σεντάν S60.

Downsizing το εγκώμιον
Το 4κύλινδρο μοτέρ με τα διακριτικά 1.6 GTDi χρησιμοποιεί τούρμπο και άμεσο ψεκασμό για οικονομία καυσίμου, αλλά χωρίς να θυσιαστούν οι πολύ καλές επιδόσεις. Χαρακτηριστικό συνυφασμένο με τα μεγάλα μοντέλα της σουηδικής φίρμας. Το νέο μοτέρ είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με ισχύ 150 ή 180 ίππων. Η ισχυρότερη που οδηγούμε μπορεί να συνδυαστεί προαιρετικά και με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift.
Στην πράξη ο κινητήρας τραβά θετικά από τις χαμηλές στροφές και διατηρεί τη δύναμή του μέχρι ψηλά. Όπως πιστοποιεί και το 9,2 sec για το 0-100 km/h (η αντίστοιχη τιμή στο χειροκίνητο είναι 8,5 sec) κινεί με περίσσια άνεση το 1.600 κιλά του V60, προσφέροντας σύμφωνα με τη Volvo μέση κατανάλωση που κυμαίνεται στα 7,6 λίτρα/100 km -6,7 για το χειροκίνητο.

Σχεδιασμός – χώροι: 1-0
Όσον αφορά τα υπόλοιπα, το V60 διατηρεί όλα τα θετικά στοιχεία που γνωρίσαμε πρόσφατα στο S60. Είναι καλά ζυγισμένο και πατά στο δρόμο με τη σιγουριά που έλειπε από τα παλαιότερα μοντέλα της φίρμας σ’ αυτή την κατηγορία. Και αυτό μάλιστα δεν έχει επιτευχθεί εις βάρος της άνεσης.
Η καμπίνα από την πλευρά της ακολουθεί πιστά το πρότυπο του σουηδικού ντιζάιν και είναι ποιοτική όσον αφορά τα υλικά της. Ωστόσο, δεδομένου και του χαρακτήρα του V60, θα επιθυμούσαμε καλύτερους χώρους για τους επιβάτες πίσω και πολύ περισσότερο για τιο πορτμπαγκάζ. Με μόνο 430 λίτρα διαθέσιμα, το πορτμπαγκάζ είναι σχεδόν 10% μικρότερο απ’ ό,τι προσφέρει ο γερμανικός ανταγωνισμός.


Πηγή: drive.gr

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply