300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

10 πράγματα που μας δίδαξε το Facebook τόσο καιρό...


1) Να βγάζω φωτογραφία τον εαυτό μου γυμνό και να σφίγγομαι όσο μπορώ για να φαίνομαι τούμπανο.

2) Να βγάζω φωτογραφίες επάνω στον νιπτήρα από τις τουαλέτες σε όλα τα μαγαζιά.

3) Να σουφρώνω τα χείλια μου σε όλες τις φωτογραφίες σαν να θέλω να φιλήσω κάποιον.

4) Να έχω φτάσει στο σημείο κάθε φορά που κλάνω να το...
κάνω δημοσίευση.

5) Να ψάχνω σαν τρελός κάθε καινούριο quiz που βγαίνει για να απαντήσω (λες και ισχύουν αυτά που λέει).

6) Να κάνω like μέχρι και σε ένα απλό καλημέρα.

7) Να έχω πιο πολλούς φίλους στο Facebook παρα στη ζωή μου.

8) Να με ρωτάει κάτι ο αδερφός μου από το διπλανό δωμάτιο και να του απαντάω μέσω άμεσου μηνύματος.

9) Να αλλάζω τη φωτογραφία στο προφίλ μου πιο συχνά από τις μπλούζες μου.

10) Ο πραγματικός κόσμος δεν είναι εκεί έξω... αλλά εδώ μέσα. 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply