300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Tα 10 πιο ακριβά Ατυχήματα στην Ιστορία

http://www.wreckedexotics.com/articles/images/ex_prestige.jpgOι άνθρωποι είναι επιρρεπείς σε ατυχήματα…







Μερικά, όπως τα εξωπραγματικά αυτοκίνητιστικά ατυχήματα που θα χετε δεί, μπορεί να είναι πολύ ακριβα. Αλλά αυτά είναι ασήμαντα σε σύγκριση με τα πραγματικά ακριβά ατυχήματα. Ένα ατύχημα ορίζεται ως «ένα ανεπιθύμητο συμβάν που γίνεται ακούσια και συνήθως έχει ως αποτέλεσμα βλάβη, τραυματισμό, ζημία ή απώλεια'. Στόχος μας είναι να απαριθμήσετε τα 10 ακριβότερα ατυχήματα στην ιστορία του κόσμου, όπως μετριέται σε δολάρια.




#10. Tιτανικός = $150 εκατομμύρια

Το ναυάγιο του Τιτανικού είναι ίσως το πιο γνωστό ατύχημα του κόσμου. Στις 15 Απρίλη του 1912, ο Τιτανικός βυθίστηκε στο παρθενικό ταξίδι του και θεωρήθηκε ως το πιο πολυτελές υπερωκεάνιο που κατασκευάστηκε ποτέ. Πάνω από 1.500 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους όταν το πλοίο προσέκρουσε σε ένα παγόβουνο και βυθίστηκε στα παγωμένα νερά. Το πλοίο κόστισε 7 εκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή του ($ 150 εκατομμύρια δολάρια σήμερα).




http://www.wreckedexotics.com/articles/images/ex_titanic.jpg





#9. Tanker εναντίων γέφυρας = $ 358 εκατ.


Στις 26 Αυγούστου του 2004, ένα αυτοκίνητο συγκρούστηκε με ένα φορτηγό βυτίοφόρο που περιείχε 32.000 λίτρα καυσίμου στην Wiehltal γέφυρα στη Γερμανία. Το δεξαμενόπλοιο έπεσε από τη γέφυρα στον αυτοκινητόδρομο Α4 Autobahn με αποτέλεσμα να γίνει μία τεράστια έκρηξη και να προκαλέσει πυρκαγιά που κατέστρεψε τη γέφυρα. Προσωρινές επισκευές κόστισαν 40 εκατομμύρια δολάρια και το κόστος για την αντικατάσταση της γέφυρας υπολογίζεται σε $ 318 εκατομμύρια.http://www.wreckedexotics.com/articles/images/ex_wiehltal.jpg





#8. Σύγκρουση Metrolink = 500 εκατομμύρια δολάρια


Στις 12 Σεπτεμβρίου 2008, συνέβη μια από τις χειρότερες συγκρούσεις τρένων στην ιστορία της Καλιφόρνια, 25 άνθρωποι σκοτώθηκαν όταν ένα προαστιακό Metrolink συγκρούστηκε μετωπικά με την αμαξοστοιχία της Union Pacific στο Λος Άντζελες. Θεωρείται ότι η αμαξοστοιχία Metrolink πέρασε κόκκινο σήμα, ενώ ο οδηγός ήταν απασχολημένος στέλνοντας γραπτό μηνύμα. Οι αγωγές αναμένεται να προκαλέσουν 500 εκατομμύρια δολάρια ζημιά στη Metrolink.

http://www.wreckedexotics.com/articles/images/ex_metro.jpg





#7 Πτώση B-2 Bomber = 1,4 δισ. δολ.

Εδώ έχουμε το πρώτο ατύχημα αξίας δισεκατομμυρίων δολλαρίων (και είμαστε μόνο στο# 7 στον κατάλογο). Αυτό το B-2 βομβαρδιστικό αεροπλάνο, συνετρίβη λίγο μετά την απογείωση από την αεροπορική βάση Γκουάμ στις 23 Φεβρουαρίου του 2008. Οι ερευνητές αποφάνθηκαν αλλοιωμένα δεδομένα στους υπολογιστές ελέγχου πτήσης που προκαλείται από την υγρασία στο σύστημα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το αεροσκάφος νακάνει ένα ξαφνικό σήκωμα της μύτης προς τα πάνωμε αποτέλεσμα την απότομη πτώση του και συντριβή. Αυτό ήταν 1 από τα 21 που κατασκευάστηκαν ποτέ και ήταν το πιοακριβό αεροπορικό ατύχημα στην ιστορία. Και οι δύο πιλότοι γλίτωσαν...
http://www.wreckedexotics.com/articles/images/ex_b2.jpg

http://www.wreckedexotics.com/articles/images/ex_b22.jpg

#6. Exxon Valdez = 2,5 δισ. δολ.

Η πετρελαιοκηλίδα Exxon Valdez δεν ήταν μεγάλη σε σχέση με μεγαλύτερες διαρροές πετρελαίου στον κόσμο, αλλά ήταν δαπανηρή λόγω της απομακρυσμένης θέσης του Prince William Sound (προσιτή μόνο με ελικόπτερο και πλοίο). Στις 24 Μαρτίου 1989, 10,8 εκατομμύρια γαλόνια πετρελαίου χύθηκαν στον ωκεανό…Kατά τον κυβερνήτη του πλοίου, Joseph Hazelwood, το πλοίο ξέφυγε από τον έλεγχο και έπεσε σε ύφαλο. Ο καθαρισμός του ωκεανού κόστισε 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
http://www.wreckedexotics.com/articles/images/ex_valdez.jpg





#5. Piper Alpha = 3,4 δις δολ.



Η χειρότερη καταστροφή πετρελαίου στον κόσμο στη στεριά ήταν η μεγαλύτερη σε παραγωγή πετρελαίου στον κόσμο, παράγοντας 317.000 βαρέλια πετρελαίου την ημέρα. Στις 6 Ιουλίου, 1988, ως μέρος της συνήθους συντήρησης, οι τεχνικοί αφαίρεσαν και να ελέγξαν τις βαλβίδες ασφαλείας που είναι απαραίτητες για την πρόληψη διαρροής φυσικού αερίου. Υπήρχαν 100 πανομοιότυπες βαλβίδες ασφαλείας που ελέγχθηκαν. Δυστυχώς, οι τεχνικοί έκαναν λάθος και ξέχασαν να αντικαταστήσουν μία από αυτές. Στις 10 μ.μ. την ίδια νύχτα, ένας τεχνικός πατησε το κουμπί έναρξης για το υγρό στις αντλίες βενζίνης και το ακριβότερο ατύχημα σε πετρελαιοπηγή είχε ξεκινήσει.


http://www.wreckedexotics.com/articles/images/ex_piper.jpg


Μέσα σε 2 ώρες, οι 300 ποδιών πλατφόρμα τυλίχθηκε στις φλόγες. Τελικά κατέρρευσε, σκοτώνοντας 167 εργαζόμενους και είχε σαν αποτέλεσμα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση.

#4. Η Έκρηξη του Challenger 5,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων




ο διαστημικό λεωφορείο Challenger καταστράφηκε 73 δευτερόλεπτα μετά την απογείωση του στις 28 Ιανουαρίου 1986 και οφείλεται σε ελαττωματική O-ring. Απέτυχε να σφραγίσει μια από τις αρθρώσεις, επιτρέποντας πεπιεσμένο αέριο να φθάσει στο εξωτερικό. Αυτό με τη σειρά του προκάλεσε την εξωτερική δεξαμενή να πετάξει το ωφέλιμο φορτίο του υγρού υδρογόνου προκαλώντας μια τεράστια έκρηξη. Το κόστος της αντικατάστασης των διαστημικών λεωφορείων ήταν 2 δισεκατομμύρια δολάρια το 1986 (4.500 εκατομμύρια δολάρια σε σημερινά δολάρια). Το κόστος της έρευνας, διόρθωση προβλήματος, και αντικατάσταση του απολεσθέντος εξοπλισμού κόστίσε 450 εκατομμύρια δολάρια 1986 - 1.987 ($ 1 δισ. ευρώ σε δολάρια σήμερα).









# 3. Πετρελαιοκηλίδα Prestige = 12 δισ. δολ.




Στις 13 Νοεμβρίου, 2002, το πετρελαιοφόρο Prestige μετέφερε 77.000 τόνους βαρέος μαζούτ, όταν ένα από τις δώδεκα δεξαμενές του εξεράγη κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας στα ανοικτά της Γαλικίας, στην Ισπανία. Φοβούμενος ότι το πλοίο θα βυθιζόταν, ο καπετάνιος ζήτησε βοήθεια από τα ισπανικά σωστικά συνεργεία, περιμένοντας να πάρουν το πλοίο στο λιμάνι. Ωστόσο, οι πιέσεις από τις τοπικές αρχές ανάγκασαν τον καπετάνιο να στρίψει το πλοίο μακρυά από τις ακτές. Ο καπετάνιος προσπάθησε να πάρει βοήθεια από τις γαλλικές και πορτογαλικές αρχές, αλλά διέταξαν επίσης το πλοίο να μείνει μακρυά από τις ακτές τους. Αποτέλεσμα; Η αποδέσμευση 20 εκατομμύρια γαλονιών πετρελαίου στη θάλασσα.



Σύμφωνα με έκθεση του Economist , το συνολικό κόστος καθαρισμού ανήλθε στα 12 δισεκατομμύρια δολάρια.

http://www.wreckedexotics.com/articles/images/ex_prestige.jpg






# 2. διαστημικό λεωφορείο Κολούμπια = 13 δισ. δολάρια



Το διαστημικό λεωφορείο Κολούμπια ήταν το πρώτο αξιόλογο λεωφορείο της NASA. Καταστράφηκε κατά τη διάρκεια της επανεισόδου πάνω από το Τέξας στις 1 Φεβρουαρίου του 2003 μετά από μια τρύπα σε ένα από τα φτερά κατά τη διάρκεια της εκτόξευσης 16 ημέρες νωρίτερα. Το αρχικό κόστος της μεταφοράς με λεωφορείο ήταν 2 δισ. δολάρια το 1978. Αυτό βγαίνει σε $ 6,3 δισ. σε σημερινά δολάρια. 500 εκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν για την έρευνα, καθιστώντας την το ακριβότερη έρευνα αεροπορικών ατυχημάτων στην ιστορία. Η αναζήτηση και ανάκτηση των συντριμμιών κόστισαν 300 εκατομμύρια δολάρια.



Στο τέλος, το συνολικό κόστος του ατυχήματος (μη συμπεριλαμβανομένης της αντικατάστασης του λεωφορείο) ήταν 13 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το Αμερικανικό Ινστιτούτο Αεροναυτικής και Αστροναυτικής.













# 1. Τσερνομπίλ = $ 200 δισ.


Στις 26 του Απρίλη 1986, ο κόσμος έβλεπε το δαπανηρότερο ατύχημα στην ιστορία. Η καταστροφή του Τσερνομπίλ έχει χαρακτηριστεί ως η μεγαλύτερη κοινωνικό-οικονομική καταστροφή στην ιστορία εν καιρώ ειρήνης. Το 50% της περιοχής της Ουκρανίας μολύνθηκε με κάποιο τρόπο. Πάνω από 200.000 άνθρωποι χρειάστηκαν να εκκενωσούν και να επανεγκατασταθούν, ενώ 1,7 εκατομμύρια άνθρωποι επλήγησαν άμεσα από την καταστροφή. Ο αριθμός των νεκρών που αποδόθηκε στο Τσερνομπίλ, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων που πέθαναν από καρκίνο χρόνια αργότερα, εκτιμάται στα 125.000. Το συνολικό κόστος, συμπεριλαμβανομένων καθαρισμού, την επανεγκατάσταση και την αποζημίωση των θυμάτων έχει εκτιμηθεί ότι είναι περίπου 200 δισ. δολάρια. Το κόστος του νέου προστατευτικού χάλυβα για πυρηνικό σταθμό στο Τσερνομπίλ θα κοστίσει 2 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο. Το ατύχημα αποδίδεται σε φορείς εκμετάλλευσης σταθμού ηλεκτροπαραγωγής που παραβίασαν τις απαιτήσεις ασφάλειας.

http://www.wreckedexotics.com/articles/images/ex_chernobyl.jpg

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply