300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Το Facebook του Αντώνη Σαμαρά


Τον Αντώνη Σαμαρά θα τον κρίνω με καθαράπολιτικά κριτήρια: Είναι ξινός και καρμίρης. Όταν βλέπω τη σκατόφατσά του, μου χαλάει το κέφι. Πραγματικά, νιώθω μια αρνητική ενέργεια να πλανάται στην ατμόσφαιρα όταν τον αντικρίζω. Πρόσφατα ανακάλυψα κι έναν ακόμα λόγο που με χαλάει αυτή η μόνιμη ξινίλα του: Είναι φτυστός με ένα πρώην αφεντικό μου που, ω τι σύμπτωση, είναι κι εκείνος μονίμως σαν μουνί κλαμένο.


Τον έχω βάλει μάλιστα στην black list μου (το Σαμαρά, όχι το πρώην αφεντικό μου), με τις πιοαπαράδεκτες φάτσες πολιτικών. Οι υπόλοιποι είναι ο Πάγκαλος (εννοείται), ο Λαλιώτης, ο Σηφουνάκης, ο Πρωτόπαππας, ο Βουλγαράκης και ο Ρουσόπουλος. Αυτούς όλους, όταν τους βλέπω, θέλω να πάρω φόρα από τον έκτο όροφο πολυκατοικίας και να σκάσω πάνω στα δόντια τους με το γόνατο.


Ο (εκτός από ξινός) λαϊκιστής, ακροδεξιός και λίγος Σαμαράς λοιπόν, αυτές τις μέρες αισθάνεται τυλιγμένος σε μια κόλλα χαρτί από τις ραδιουργίες του Γιωργάκη. Στην αρχή το παίζει ζόρικος και μετά υποκύπτει. Κάτι τέτοιο υποθέτω θα γίνει και με την υπογραφή που του ζητάνε από την τρόικα, ως εγγύηση για συνέχιση του συμφώνου που υπογράψαμε για τη βοήθεια. Η συνέχεια στο προφίλ του στο Facebook:





Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply