300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Το Facebook της Νάντιας Μπουλέ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ
Αγαπητή μου Νάντια, η αλήθεια είναι πως δε σε γνωρίζω πολύ καιρό. Κάποτε πήρε το αυτί μου το όνομά σου δίπλα από αυτό του Αρναούτογλου, αλλά υπέθεσα πως επρόκειτο για μία από τις γνωστές φάρσες του Γρηγόρη. Αργότερα κατάλαβα πως ο Gregory δεν πέταξε καμιά κρεμ μπρουλέ σ’εκείνη τη χοντρή ψυχολόγο πρώην συμπαρουσιάστριά του.


Όταν σε είδα για πρώτη φορά στο Black Out, η καρδιά μου σκίρτησε αμέσως. Ξύπνησε μέσα μου ο οπαδός και το όνομά σου έγινε σύνθημα στα χείλη μου: Μπουλελέ αμάν αμάν. Εδώ και δύο μέρες διαλαλώ πως έχουμε δεσμό, ελπίζω να μη σε πειράζει. Θέλω στο γάμο μας να φοράς εκείνα τα μαύρα κολλητά δερμάτινα που φορούσες πριν δύο εβδομάδες, τα οποία σε συνδυασμό με τον αυταρχικό τόνο της φωνής σου, όταν δίνεις οδηγίες στους παίχτες σου, με κάνουν να φωνάξω: You are beautiful! I love you!


Αυτά, δεν έχω να σου πω κάτι άλλο. Δε χρειάζεται εξάλλου. Το πληκτρολόγιό μου έπαθε Black Out από το πάθος και τη δύναμη με την οποία πατούσα τα πλήκτρα, όσο σου έγραφα αυτά τα τρυφερά λόγια. Σε περιμένω στο chat στο Facebook:




Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply