300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Volkswagen XL1: Επιστροφή στο μέλλον

Η εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών αναμένεται να οδηγήσει στον περιορισμό του συνολικού βάρους κάτω από τα 1.000 κιλά και της κατανάλωσης καυσίμου σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Άγνωστο παραμένει αν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης του υβριδικού συνόλου θα είναι βενζίνης ή πετρελαίου

Η εξέλιξη συνεχίζεται για το XL1 Concept της VW. Το φουτουριστικό πρωτότυπο με την "εξωπραγματική" κατανάλωση καυσίμου των 0,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες, γεγονός που ενισχύει σημαντικά τις πιθανότητες παραγωγής του.

Αρχικώς το XL1 εξοπλιζόταν με ένα υβριδικό σύνολο το οποίο συνδύαζε ένα δικύλινδρο κινητήρα diesel με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του πρωτότυπου VW ξεχώριζε το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων και οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου, οι οποίες εξασφάλιζαν αυτονομία 35 χιλιομέτρων.

Το αποτέλεσμα του παραπάνω συνδυασμού εντυπωσιακό, καθώς η κατανάλωση του XL1 δεν ξεπερνούσε τα 0,9 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 24 γρ./χλμ.

Αν και στην έκδοση παραγωγής ο κινητήρας diesel ενδέχεται να αντικατασταθεί με έναν εξίσου αποδοτικό βενζινοκινητήρα, το XL1 αναμένεται να διατηρήσει τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του συνθετικού αμαξώματός του, καθώς και τη δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών μέσω δικτύου παροχής ηλεκτρικής ενέργειας (Plug-in).


Πηγή : In.gr

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply