300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Ποιος περνάει καλύτερα: ο single ή ο σχεσάκιας; Το θέμα σηκώνει ανάλυση


Sex & the city το κάναμε: To Cosmo.gr ζήτησε από μία φανατική της single ζωής και από μία γυναίκα που πίνει νερό στο όνομα της σχέσης να ανοίξουν τα χαρτιά τους και να μας πουν ποιες από τις δύο περνά καλύτερα.


Τι ωραία που είναι η ζωή όταν είσαι single
Από την Ιωάννα Μαμάη




Ήταν μια μέρα μετά τα Χριστούγεννα του 2009. "Βγήκες ε; Από μένα είσαι πλέον ελεύθερη να κάνεις ό,τι θέλεις", έγραφε το μήνυμα στο κινητό μου. Το είχε στείλει ο τότε φίλος μου. Πάγωσα λίγο αλλά ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μου. "Εντάξει λοιπόν να είσαι καλά", απαντώ νιώθοντας παράλληλα ανακούφιση. Από εκείνο το βράδυ σε μια μπυραρία στα Πατήσια μέχρι σήμερα είμαι single. Και δεν το μετανιώνω. Αρχικά φοβήθηκα λίγο, μετά συνήθισα και στη συνέχεια μου άρεσε. Και μου αρέσει. Πολύ.

Αν τα έχεις βρει με τον εαυτό σου, έχεις φίλους και ξέρεις πώς να περνάς καλά η single ζωή είναι γλυκιά σαν τη μεγαλύτερη αμαρτία. Ας ξεκινήσουμε από το πρωί. Μπορεί να ξυπνήσεις με νεύρα, να μην έχεις όρεξη να μιλήσεις σε άνθρωπο, να έχεις πεσμένη διάθεση. 

Όταν είσαι single δεν είσαι αναγκασμένος να στείλεις το πρωί μήνυμα για καλημέρα πόσο μάλλον να μιλήσεις και στο τηλέφωνο. Και να αρχίσει τις ερωτήσεις ο άλλος του τύπου τι έχεις; Ποιος φταίει; Μάλλον εσύ έχεις πρόβλημα. Αποτέλεσμα; Τα νεύρα σου εικοσαπλασιάζονται και στα έχει προκαλέσει ΑΥΤΟΣ.

Όταν είσαι single δεν είσαι αναγκασμένος να στείλεις το πρωί μήνυμα για καλημέρα πόσο μάλλον να μιλήσεις και στο τηλέφωνο. Και να αρχίσει τις ερωτήσεις ο άλλος του τύπου τι έχεις;




Πας στη δουλειά. Όταν είσαι single δεν αρχίζουν χωρίς λόγο τηλέφωνα του τύπου θύμωσες; Ήμουν απότομος; Ποιος είναι αυτός που ακούγεται; Και παράλληλα να έχεις να γράψεις ένα θέμα 3.000 λέξεων και να ακούς την τηλεφωνική γκρίνια του άλλου. #ase_mas_kouklitse_mou που θα έγραφα και στο Twitter. Και όχι δε θα τσακωθείς τηλεφωνικώς στη δουλειά, φωνάζοντας υστερικά στο τηλέφωνο επειδή έπιασαν τον άλλον οι ανασφάλειές του και δε θα γίνεις ρεντίκολο.

Είναι απόγευμα. Οι φίλες σου σε καλούν ξαφνικά για καφέ. Αν είσαι single θα πεις αμέσως ναι εκτός αν έχεις κανονίσει κάτι άλλο. Δε θα πάρεις τον άλλον να του πεις ότι θα βγεις, που θα βγεις, με ποιες θα βγεις και αν θα είναι άντρες στην παρέα. Το μόνο που θα κάνεις είναι να ανανεώσεις το μακιγιάζ σου και να βάλεις κολόνια.

Βγαίνεις. Δε θα αρχίσει να χτυπά το τηλέφωνο από μηνύματα του τύπου γιατί δεν μου είπες να έρθω, θα ήθελα να ήμουν εκεί, σίγουρα σε κοιτάνε οι άλλοι. Και αν δεν απαντήσεις να σε παίρνει τηλέφωνο και να σε ρωτά γιατί δεν απαντάς. Όταν είσαι single θα κοιτάξεις τους ωραίους του μαγαζιού, θα παίξεις με κανέναν, θα συζητήσεις με τις φίλες σου για τον μελαχρινό που γνώρισες προχτές σε ένα πάρτι και έχετε κανονίσει να βγείτε για ποτό.

Δε θα πάρεις τον άλλον τηλέφωνο να του πεις ότι θα βγεις, που θα βγεις, με ποιες θα βγεις και αν θα είναι άντρες στην παρέα


Βράδιασε. Οι φίλες σου προτείνουν να συνεχίσετε για ποτό σε εκείνο το μαγαζί στα νότια προάστια που όλοι μιλούν για τα κοκτέιλ που φτιάχνει. Λες ναι ξανά χωρίς δεύτερη σκέψη. Όχι, δε πάρεις κανέναν τηλέφωνο, δε θα δώσεις λογαριασμό που-θε-νά.

Πάμε στα social media. Θα κάνεις όποιον μα όποιον θέλεις add, θα κάνεις like-comment όπου θες, θα ανεβάσεις όποια φωτογραφία σου αρέσει, θα απαντήσεις στο μήνυμα που σου έστειλε αυτός που βγήκατε προχτές. Θα κάνεις tag όπου θες, με όποιον θες ό,τι ώρα θες. Δε θα έχεις τσακωμούς γιατί έκανε like σε δύο φωτογραφίες σου ένας παλιός συνάδελφος που έχεις να τον δεις από το 2007. Jesus.

Άλλο ένα καλό όταν είσαι single είναι ότι γνωρίζεις πολύ κόσμο. Ειδικά αν είσαι κοινωνικός. Αποκτάς έναν κύκλο από φίλους και γνωστούς ενώ κάνεις νέες - ερωτικές- γνωριμίες. Ενθουσιάζεσαι με κάποιον άνδρα που σου αρέσει και μετά από ένα διάστημα με έναν άλλον. Δε βαριέσαι. Μαθαίνεις πράγματα, βλέπεις νέα μέρη, νέους χώρους, νέες συνήθειες. Γνωρίζεις ανθρώπους που μπορούν να σε αλλάξουν σαν άνθρωπο, να σε μάθουν πολλά και ας μην έχεις σταθερή σχέση μαζί τους.
Ωστόσο, κάποιες στιγμές, πριν κοιμηθώ σκέφτομαι πως θα ήθελα έναν άνθρωπο να με αγκαλιάσει εκείνη την ώρα. Και αυτόματα μου έρχονται όλα τα παραπάνω. Και δε θέλω να τα χάσω. Με τίποτα.

Είμαι σχεσάκιας. Τι να κάνουμε;
Από τη Νίκη Χάγια



Γεια σας, με λένε Νίκη είμαι 31 χρονών και έχω να υπάρξω single single (τύπου να μην έχω ούτε αγόρι, ούτε fuck buddy - γιατί και ο fuck buddy δέσμευση είναι ας μην γελιόμαστε) περίπου 8 χρόνια.
Και μου αρέσει.

Ένα καλός μου φίλος, που τώρα βέβαια δεν μου μιλάει, αλλά δεν είναι επί του παρόντος (μάλλον θα το αναλύσω όταν θα μου ανατεθεί να γράψω ένα κείμενο για τη φιλία ανάμεσα στον άντρα και τη γυναίκα), με έχει χαρακτηρίσει μαϊμού. Ότι πηδάω από τη μία σχέση στην άλλη, όπως και η μαϊμού πηδάει από κλαδί σε κλαδί.

Λέει αλήθεια. Έτσι είναι. Αλλά για να προλάβω να δικαιολογηθώ, δεν το κάνω από κάποια ανασφάλεια ή γιατί δεν τα έχω βρει με τον εαυτό μου και αν τον βρω μονάχο του σε κανά δωμάτιο θα του δώσω μία ανάποδη να πέσει κάτω. Όχι. Απλά λειτουργώ καλύτερα όταν είμαι σε σχέση. Ακόμα και αν η σχέση είναι μόνο στο μυαλό μου (γιατί μερικές φορές μπορεί να βγαίνεις με κάποιον να περνάς καλά, να κάνεις σεξ, να έχεις γνωρίσει τους φίλους του, αλλά αυτός με τον οποίο τα κάνεις όλα αυτά να είναι ελεύθερο πουλί).

Ναι, οκ τώρα θα μου μιλήσεις για ελευθερία. Πως όταν είσαι μόνος δεν δίνεις λογαριασμό σε κανέναν και είσαι free as a bird, που 'λεγαν και οι Beatles. Και εγώ θα σου πω ότι μάλλον δεν έχεις κάνει ούτε μία σωστή σχέση στη ζωή σου


Πέρα όμως του ότι υπάρχει σαφή διευκρινίσω στις οδηγίες χρήσης μου - "η κοπέλα για να πάρει μπρος θέλει σχέση" - σήμερα διαπίστωσα και κάτι ακόμα: δεν μου αρέσει να με φλερτάρουν άγνωστοι. Άρα ποιος ο λόγος να είμαι single αν δεν μου αρέσει το φλερτ.

Δεν λέω κάποτε μου άρεσε, γεγονός που το ρίχνω στο ότι έπινα πολύ βότκα, σκέτη με δύο παγάκια, και ήμουν και μερικά χρόνια μικρότερη. Πλέον δεν θέλω να με γλυκοκοιτάζουν μάτια που δεν ξέρω και δεν θέλω να με πλησιάζουν άνθρωποι που δεν γνωρίζουν ότι στα κρυφά ακούω Enrique Iglesias και η μόνη σειρά που βλέπω χωρίς να με πάρει ο ύπνος είναι το Dexter.

Αν είναι αμαρτία το να μη κοιμάμαι μόνη πια τα βράδια και ότι δεν σβήνω στο ουίσκι καποιανού τα σημάδια, τότε ναι είμαι μία αμαρτωλή. Και drama queen.

Και εκτός από drama queen, είμαι και ρομαντική. Μου αρέσει το love story. Το "κορίτσι γνωρίζει αγόρι. αγόρι ερωτεύεται κορίτσι. αγόρι και κορίτσι μένουν μαζί".

Μα βεβαίως και μένουν μαζί. Δηλαδή εγώ έτσι κάνω. Τη βρίσκω με το να μοιράζομαι τα πράγματά μου, να βλέπω τον άλλον να είναι άφτιαχτος και όχι πάντα στην τρίχα (και εκείνος εμένα), να κοιμόμαστε αγκαλιά, να μεγαλώνουμε μαζί, να ανακαλύπτουμε τους εαυτούς μας μέσα από τη συμβίωση, να επαναπροσδιοριζόμαστε.

Και αν τελειώσει; Τελείωσε. Θα πονέσεις, θα κλάψεις, θα κλειστείς στον εαυτό σου, θα συμφωνήσεις με τη θεία σου που θα σου λέει πως "όλα τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη" και μετά θα ξαναγεννηθείς. Μπορεί να σου πάρει μήνες, μπορεί και χρόνο. Θα ανθίσεις όμως και πάλι σαν αγγλικό τριαντάφυλλο. Μα τι ωραία που τα λέω η ρομαντικιά.


Μου αρέσει το love story. Το "κορίτσι γνωρίζει αγόρι. αγόρι ερωτεύεται κορίτσι. αγόρι και κορίτσι μένουν μαζί"

Ποτέ δεν κατάλαβα - αν και σέβομαι - το φόβο που έχουν οι άνθρωποι για τις σχέσεις. Λες και μερικοί όταν ήταν μικροί τους έλεγαν θα έρθει ο σχεσομπαμπούλας να σε φάει ή "μην κάνεις σχέση, είναι τζιζ κακό". Ναι, οκ τώρα θα μου μιλήσεις για ελευθερία. Πως όταν είσαι μόνος δεν δίνεις λογαριασμό σε κανέναν και είσαι free as a bird, που 'λεγαν και οι Beatles. Και εγώ θα σου πω ότι μάλλον δεν έχεις κάνει ούτε μία σωστή σχέση στη ζωή σου.

Ποιος είπε ότι δεν είσαι ελεύθερος, όταν βρίσκεσαι σε σχέση. Τουλάχιστον στα πόδια μου δεν βλέπω δεμένη κάποια σιδερένια μπάλα. Αν υπάρχει εμπιστοσύνη και αν ο άνθρωπος με τον οποίο μοιράζεσαι το κρεβάτι σου κινείται στο ίδιο μήκος κύμματος με σένα (γιατί ως γνωστό τα ομώνυμα έλκονται και τα ετερώνυμα βαριούνται) όλα θα είναι μέλι γάλα.

Είδες; Δεν έχεις τίποτα απολύτος να φοβάσαι.

Πηγή : Cosmo





Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply