300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Σπιναλόγκα 1973: αληθινές εικόνες που σοκάρουν!

Η Σπιναλόγκα βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο επίκεντρο των συζητήσεων και του ενδιαφέροντος, λόγω του νέο σίριαλ με τον τίτλο "Νησί" που καθήλωσε από την πρωτη ημέρα προβολής του, τους τηλεθεατές.
 Η αληθινή ιστορία του Νησιού της Σπιναλόγκας (διαβάστε την εδώ), έχει αποτελέσει στο παρελθόν αντικείμενο μελέτης για ιστορικούς, συγγραφείς & σκηνοθέτες. Το βίντεο που ακολουθεί είναι ένα ένα συγκλονιστικό απόσπασμα από το ντοκιμαντερ "L'Ordre" ("Η Τάξη") , που γύρισε το 1973 ο Ζαν Ντανιέλ Πολέ , μιλώντας με τους πραγματικούς πρωταγωνιστές.



















Στο δελτίο τύπου της εποχής, διαβάζουμε:

  "Η Τάξη", σε σκηνοθεσία Ζαν Ντανιέλ Πολέ, και μουσική του Γιάννη Μαρκόπουλου, είναι η αποκάλυψη της ένοχης συνείδησης των "υγιών" ανθρώπων που είχαν κλείσει τους λεπρούς στο κρητικό νησάκι Σπιναλόγκα. Μιλάει με τρόπο που συγκλονίζει ένας λεπρός, με το όνομα Επαμεινώνδας Ρεμουντάκης**"..
   Το pyles.tv σας προειδοποιεί ότι τόσο οι εικόνες, όσο -κυρίως!- τα λόγια αυτού του ανθρώπου είναι σκληρά και μπορεί να σας σοκάρουν!
 
  ** Η σημαντική αλλαγή στη Σπιναλόγκα ήρθε τη δεκαετία του 1930 όταν στην Σπιναλόγκα μεταφέρθηκε ο Επαμεινώνδας Ρεμουνδάκης. Ο Ρεμουνδάκης, που ήταν τριτοετής φοιτητής της Νομικής όταν αρρώστησε, φαίνεται πως ήταν ο άνθρωπος που περιμένανε οι υπόλοιποι μέχρι τότε για να διεκδικήσουν ανθρώπινες συνθήκες ζωής. Τα παρακάτω συγκλονιστικά λόγια ανήκουν σε αυτόν:

   «Περπατώντας στον δρόμο της Σπιναλόγκας, σταμάτησε και κράτησε την αναπνοή σου. Από κάποιο χαμόσπιτο τριγύρω σου θα ακούσεις τον απόηχο από κάποιο μοιρολόγι μιας μάνας, μιας αδελφής ή τον αναστεναγμό ενός άνδρα. Αφησε δύο δάκρυα από τα μάτια σου και θα δεις να λαμπυρίζουν εκατομμύρια δάκρυα που πότισαν αυτόν τον δρόμο».

  Μπορείτε να δείτε το 45λεπτο ντοκιμαντέρ εδώ, όπως το ανέβασε στο youtube ο χρήστης Nannolino.  



Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply