300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Λουκάνικος: Μην ανησυχείτε, είμαι καλά

H απουσία του Λουκάνικου από τις διαδηλώσεις της Τετάρτης δημιούργησε ανησυχία...

στους πολυπληθείς φίλους και συναγωνιστές του πιο διάσημου διαδηλωτή.



Η Φιλοζωική Κίνηση Κέντρου εξέδωσε ανακοίνωση για να καθησυχάσει όσους ανησυχούν και να διευκρινίσει μερικά βασικά πράγματα, όπως ότι το όνομα του σκύλου δεν είναι Λουκάνικος αλλά Θοδωρής. Αυτό βεβαίως δεν έχει καμμία σημασία πια αφού έχει κερδίσει την εκτίμηση με το αγωνιστικό του «παρατσούκλι».



Το «τηλεγράφημα» του Λουκάνικου, όπως το «ανέβασε» το www.adespoto.gr

«Είμαι καλά και σε απόλυτη υγεία, STOP



δεν έφαγα φόλα, STOP



δεν μου ήρθε κατακέφαλα δακρυγόνο, STOP



δεν αδυνάτισα, STOP



δεν με πήρε ο Καμίνης, STOP



δεν με συνέλαβε ο μπόγιας, STOP



δεν με βλέπετε, γιατί δεν θέλω να με δείτε! STOP



σε λίγο θα είμαι πάλι κοντά σας! STOP



Μην ανησυχείτε άδικα, είμαι καλά, STOP



Η διασημότητα μου κάνει κακό, παρακαλώ να το καταλάβετε! STOP



Οι άνθρωποι που με φρόντιζαν και προστάτευαν, συνεχίζουν να το κάνουν καθημερινά και αδιάκοπα! STOP



Σας ευχαριστώ όλους! STOP



Θοδωρή με λένε, σε αυτό ακούω και όχι στο Λουκάνικος! STOP



Ο δικός σας Θοδωρής, STOP



Υ.Γ. Συγνώμη, που σας στέλνω τηλεγράφημα, αλλά ακόμα δεν έχω πάρει computer! Είμαι κατά της τεχνολογίας! STOP»

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply