300x80

Photobucket

Για να διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας..

Breaking News

Αμα ειναι πρασινο την εκατσες τη βαρκα ..

Από τον Tenedor....


Γνωστη εταιρεια ασβεστοποιιας που κατασκευαζει καλης μαρκας γιαουρτι με εδρα στη βορεια Ελλαδα,βουτηξε καμμια πεντακοσαρια αγελαδες απ τις χοντρες και τις οδηγησε σε μια αποθηκη.Τραβα τραβα τα βυζια,οι αγελαδες ειδαν το σουτιεν της γαριδας αφου βγηκαν απο κει μεσα σα να τις πατησε ο Παγκαλος.Οι τυποι πηραν το γαλα,το εριξαν σε κατι καζανια,πληκτρολογησαν στο κομπιουτερ την ενδειξη 2% λιπαρα και φτιαξανε τον ασβεστη.Τον εχωσαν σε κατι πλαστικα και φορτωθηκε το εμπορευμα στη νταλικα με προορισμο την Αθηνα.Κατεληξε στα ραφια καποιου σουπερ μαρκετ σε τριαδες,οπου ολως τυχαιως περνουσε ενα ζευγος.



-Αχ!
-Τι επαθες ρε γυναικα;
-Κοιτα! γιαουρτακι.Να παρουμε δυο τριαδες;
-Ναι ξεχασα,πρεπει να τρως τα γιαουρτακια σου γιατι κανεις διαιτα.Ποσα κιλα εχεις χασει με τα γιαουρτια;
-Εχω παρει αλλα 62 ,αλλα μαλλον φταινε τα λιπαρα.Αυτη τη φορα να παρουμε εκεινα με 2%


Πηραν τα γιαουρτακια,πηγανε στο σπιτι,αφησανε τις σακουλες στο πατωμα και ανοιξανε ενα γιαουρτι γιατι η κυρια ηθελε να χασει αμεσα 80 κιλα.


-Μπαμπη;
-Λεγε.
-Λιγο παραξενο μου φαινεται αυτο το γιαουρτι.
-Μη δινεις σημασια,ειναι μεχρι να γνωριστειτε.
-Παιδι μου μοιαζει λιγο κομμενο και νερουλο.Για κατσε να ανοιξω ενα αλλο.


-Μπαμπη;
-Λεγε.
-Λιγο παραξενο μου μοιαζει και το δευτερο.
-Ρε γυναικα θα μου ζαλιζεις για ωρα τ'αρχιδια γαμω το γιαουρτι μου;
-Μα ειναι χαλασμενα ρε Μπαμπη,ελα να δεις.
-Ναι η αληθεια ειναι πως μοιαζουν σα τη μουρη της μανας σου.Για ανοιξε αλλο.
-Κι αυτο κομμενο ειναι,ολα χαλια.
-Ανοιξε την αλλη τριαδα.
-Ωπα Μπαμπη,εδω τα πραγματα ειναι χειροτερα,αυτο εχει κατι πρασινα μεσα.Σα μουχλιασμενο μοιαζει,πω πω τι παθαμε καλα που δε τα φαγαμε.
-Παρε τηλεφωνο την εταιρεια να τους βρισεις.Εχει ενα νουμερο στο καπακι.


Σηκωνει η μανταμ το τηλεφωνο,παιρνει το νουμερο,αλλα για εξι συνεχομενες ωρες δεν απαντουσε κανεις.Ετσι ψαξανε στο ιντερνετ και βρηκαν καποιο αλλο τηλεφωνο της εταιρειας.Μπορει ο διαλογος να ειναι φανταστικος,αλλα πιστεψτε με και ο πραγματικος το ιδιο νοημα ακριβως βγαζει.


-Καλημερα σας.
-Μερα.
-Καταρχην σας επαιρνα τηλεφωνο ωρες στο νουμερο που γραφετε πανω στη συσκευασια των γιαουρτιων,αλλα δεν απαντουσε κανεις.
-Τι νουμερο ηταν;
-69696969
-Κυρια μου αυτο το τηλεφωνο δεν ειναι της εταιρειας μας.Ελειπε ενα σχεδιο στο καπακι γιατι απολυθηκε ο γραφιστας μας πριν το ολοκληρωσει και δε ξεραμε τι να βαλουμε για να μη μεινει κενο.Ετσι βρηκαμε μια μαλακια και τη βαλαμε.
-Τελος παντων,ακουστε τωρα.Πηραμε δυο τριαδες γιαουρτια και ηταν χαλασμενα.Τουλαχιστον το ενα ειχε και μουχλα.
-Και που το ξερεις δηλαδη οτι ηταν μουχλα;
-Μα ηταν πρασινο.
-Και ο Παναθηναικος ειναι πρασινος και οι οικολογοι ειναι πρασινοι.
-Με κοροιδευετε κυριε; Σας λεω ειναι μουχλιασμενο το γιαουρτι.
-Ωραια,πεταχτε το και παρτε αλλο.
-Μα τι λετε τωρα,εγω θα το πεταξω;
-Μηπως εχεις την απαιτηση να ερθουμε απο τα Γιαννενα να σου το πεταξουμε εμεις; Βλαμμενη εισαι; Για βγες στη βεραντα,κοιτα κατω αριστερα εχει εναν καδο.Κεντραρε και σουταρε.
-Σας παρακαλω δωστε μου καποιον υπευθυνο να μιλησω.
-Δεν υπαρχει υπευθυνος εδω τετοια ωρα,ειναι μονο μεχρι τις 10.30 το πρωι που φευγουν οι παραγγελιες.Μετα υπαρχω μονο εγω που ειμαι φυλακας.
-Και γω δηλαδη τι πρεπει να κανω τωρα για να βρω το δικιο μου;
-Παρε τηλεφωνο στον Ερυθρό Σταυρό και μιλα με τις αναζητησεις.Αυτοι τους βρισκουν ολους.
-Ρε συ κυριος με δουλευεις;
-Τι να σου πω κυρα μου,παρε το γιαουρτι και ελα Γιαννενα να τους το δειξεις.
-Μα ειμαι στην Αθηνα ανθρωπε μου,χαζος εισαι;
-Και επειδη εσυ ηθελες να μεινεις στην Αθηνα,θα την πληρωσουμε εμεις;
-Ειστε αγενης κυριε,δωστε μου το ονομα σας.
-Σιγα μη σου δωσω το ονομα μου,αμα θες τιποτα κλωτσιες πολυ ευχαριστως.Αι παρατα μας τωρα και κανει ζεστη δω χαμω.


Ετσι λοιπον το θεμα εκλεισε,τα γιαουρτακια πεταχτηκαν στα σκουπιδια,η κυρια παρεμεινε χοντρη και ακρη δεν βρεθηκε με τη γνωστη εταιρεια που εδρευει στα Ιωαννινα.Ετσι αναγκαστηκε να το δημοσιευσει στα blogs.Τωρα βεβαια για να λεμε και του στραβου το δικιο δηλαδη,δε νομιζω οτι ευθυνεται η εταιρεια αν ενα τετοιο προιον γινει σα τη μουρη του Κανταφι.Εκεινοι που ευθυνονται ειναι ολοι οι μεσαζοντες μεταφορεις,αποθηκαριοι και συντηρητες που αντι να προσεχουν τα ευπαθη ειδη,τα γραφουν στ'αρχιδια τους.Τι να σου κανει κι ενα γιαουρτι αμα το παρατησεις στον ηλιο δυο ωρες; Απο κει και περα ομως,μαλλον κυριοι της Δ. πρεπει να φορεσετε παπουτσι 52 νουμερο και να ριξετε ενα σουτ βολε στο καθε μαλακα που αφηνετε στο τηλεφωνικο σας κεντρο.Δεν σας πληρωνουμε για να μας ειρωνευεστε ετσι δεν ειναι; Για περασε τον αυτον το μαγκα απο το λογιστηριο και ριχτου καμμια εκτοξευση προς ταμειο ανεργιας να δει τα βυζια της ρεγγας,μπας και την επομενη φορα μαθει να μιλαει.Εγω παντως το δηλωνω οτι βριζω ασκημα,οπότε αμα μου κατσει κανα παρομοιο μουσμουλο τηλεφωνικα,εχει να ακουσει τετοιο πουστηρλικι που θα κανει καταθεση και στην Ελβετια.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ανοιχτόμυαλο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply